Aylinbh 50 gun once dogum yaptim dogum parasi odeme aşamasinda yaziyor e devlette nerden aliniyor para nasil alacagim yardimci olurmusuz
rike-nile-aro Aylinbh herhangi bir banka hesabı bildirmediyseniz pttte yatıyor. Ve sadece anne yani siz alabiliyorsunuz
rike-nile-aro Aylinbh kimliği veriyorsunuz doğum parası yatıp yatmadığını öğrenecektim diyorsunuz sorguluyorlar yatmışsa verirler yatmamışsa bekliceksiniz bebeğim 3 ayı geçmişti benimki yattığında onuda belirteyim.
Asafveannesi68 Aylinbh ptt den aldim ben, ama uzun sürüyo biraz bebeğim iki aylık olacaktı nerdeyse sonra aldım
Selim16 Aylinbh ödeme aşamasında yazdığında henüz yatmamış oluyor.ptt ve ya hesap no ya gönderilmiştir yazması gerekiyor.eger ptt den alacaksanız boşuna gitmeyin bir de merkez ptt ye yatıyor şubelere değil
Annesioglusu Aylinbh SGK’dan mesaj geldi bana emzirme ödeneğiniz yapmıştır herhangi bir PTT’den alabilirsiniz diye cuma mesaj geldi salı günü kimliğimle gidip aldım. Emzirme ödeneği diyor ama Doğum parası 4 bin küsür yattı çünkü Emzirme parası 202 liraydı☺️
Selim16 Annesioglusu ben alamazsın demedim ödeme aşamasında yazarsa vermiyorlar yatmıştır denirse veriyorlar ben 3 kez gittim bu yüzden sen sanşlıymışsın
Annesioglusu Selim16 merkez PTT’ye yatıyor şube değil demişsiniz ona cevap verdim telefonun numaranız kayıtlıysa E devlet kısmına mesaj gelir inşallah yatar bi an önce🙏🏻
Annesioglusu Durukusunannesii en son bu salı aldım.2 defa 4 bin küsür, 1 defa da 2 bin küsür yattı artık yatmaz sanırım eylülde doğum yapmıştım☺️
Birprensesannesii1 Annesioglusu ben kiziminkini hiç almadım bakmadım bilee başvurumu yapılıyo rrrmuss🤣
Durukusunannesii Annesioglusu ben Doğum iznine çıktığımdan beri maaş alıyorum 2 ay daha maaş alcam ondan snra kesilcek direk maaş olarak alıyorum yani ama normalde toplu alınıyomus ve 7 bin küsür DİE blıyorum oyuzden az almssnz dıye soyledm :)
Annesioglusu Birprensesannesii1 ben bi başvuru yapmadım iş yerine doğum raporun verdik sadece onlar sisteme girince oluyor sanırım