Birhemsireanne__ 🤗büyüyor annesi o artık çevreyi keşfetmek istiyor dikkati çok dağınık, ağzını açmamayı öğreniyor yani bunu artık istemli yapıyor yemek istemiyorsa açmaz ağzını ☺️☺️Benim oğlum da öyle 3 ay 25 günlük 🥰 gece güzel içiyor sütünü her zamanki gibi ama gündüzleri iştahı azaldığından değil dikkati dağınık olduğundan🤗120cc içerdi 2 saatte 1 , gündüzleri 3 saatte 1 100 cc içiyor . Normal yani