İki gündür boğazımda çok kötü tat var yediğim herşeyin reçelin bile tadı çok çirkin geliyor bazı kokular iğrenç geliyor hatta gitmiyor burnumdan Ağustos da korona atlatmistim koku hissim gitmişti yeni yeni geliyordu ki böyle çirkin almaya başladım bunu yaşayan var mı korona njn yan etkileri mi kaldı acaba resmen hayat kalitem düştü doktora gitsem her yer korona 😔