Kizlar bebegim 10 aylik doğduğunda az saçı vardi daha sonra seyreldi baya döküldü. En sonunda israrlara dayanamayarak jiletledik. 3 aydır oyle ama saçı yine çıkmıyor basbayağı kel. Herkes isim takıyor dazlak felan diye sinir oluyorum artık. Başına boyle biseh gelen var mi ne yapabilirim. Bir daha mi tras etmem gerekiyor.