Asafemir 18 aylık kızım, anne baba mama dede seda eda anneanne hala abi abla dayı süt su ayran gel git al ver vs bir çok kelimeyi söylüyor. Kaç yaşındasın kuzum dediğimde 1 yapıyor parmağıyla 🥰 3 e kadar parmağıyla gösterebiliyor. 16 dışımız var tv izletmiyorum trendyoldan ahşap balık tutma oyunu aldım yeni ona bayılıyor. Boyama kitabı aldım onları karalıyor günümüz böyle geçiyor iştahı yok uyku düzenimiz normal😏 iki kelimeli cümle yeni yeni kuruyor(anne gel, anne su, baba gitti.. gibi) bişey istediğimiz zaman getiriyor komutlarımızı anlıyor yerine getiriyor. Bizde durumlar böyle 🥰