Asilasil Defne-m bizimkilerin durumu aynı o zaman benim bebişde3.400 doğmuştu. Allah sağlık versin de zayıf olsunlar yemiyor diye tek telaşım bağışıklığı düşmesin
Defne-m Asilasil bende kilodan yana dert etmiyorum ama hasta olmasindan korkuyorum saglikli olsun yeterr
Isilayz Atomkarinca Atomkarinca malesef emziremiyorum dogdugundan beri hep mama ile besleniyo sutum hic gelmedi
Nur006 Isilayz benim bebeğim de uzun boylu ve 2 buçuk aylıkken o kilodaydı kilosunu hiç göstermiyordu. Doktor çok iyi demişti. Etrafta konuşanlar çok oluyor hiç duyma onları bile