Dilara61 benim bebeğim elhamdulillah daha ikinci ayının başında kafasını dimdik tutmaya başladı. Yüzükoyun yatırmak çok faydalı oluyor. Şimdi de iki buçuk aylık kollarından destek alıp kalkıyor hafiften. Kayıyor bacaklarını ittirerek. İnşallah sizin bebeğiniz de sağlıklı sıhhatli bir şekilde zamanı geldiğinde yapması gereken tüm becerilerini sergiler. 😍