Merhaba anneler ben 6 gün önce sezeryan doğum yaptım yarın kontrolüm var .Çok çok özür dileyerek sorayım .Bikini bölgemi jiletle aldım karnımdan göremediğim için .Fakat şimdi çıktılar nasıl alacağım sezeryan yerine bişey olur diye korkuyorum tüy dökücü falan kullansam onu da önermediler jiletle nasıl alacağım .Teşekkür ederim