Bebeğim doğalı 3 gün oldu eve gelmiştik muayene götürdüm enfeksiyon kapmış birazda sıvı kaybı yatırdılar onu yaşayan varmı içimi biri rahatlatsın sabahı yapamıyorum çok zor göremiyorum da onu kaç gün kalır acaba doktorla bugün görüşeceğim de o saate kadar bilen yaşayan belki beni rahatlatır