Hanımlar çocuğu ıslak akciğer sorunu yaşayan varmı? Yavrum, ekinim canım oğlum bu sorunla doğdu 8 günlük bebeğim 8 gündür yoğunbakımda. 6 gün entübe kaldı. Solunum cihazına bağlı. Cihazdan ne zaman çıksa göğüs çekilmesi yaşıyor. Yoruluyor mosmor oluyormuş. Doktorlar kendine getirebilmek için çok uğraşıyormuş dün cihazdan tekrar çıkardılar ama yoğunbakımda görmeye gittiğimde hala göğsünde çekilme vardı. Aynı durumu yaşayan var mı nasıl ve ne zaman iyileşir Allah’ın izni ile 🥺