Oglusannesi26 Merhaba anneler 3 aylık bebeğim var yaklaşık iki haftadır öksürüğü var bir kaç gündür dahada artti öksürüğü ve hırıltısı var ne yapmalıyım? Burnunu temizledik ılık su da veriyorum ama geçmedi hala üzülüyorum 😏
Cinarrr Oglusannesi26 doktora goturmedin mı ? İlk üç ay cok hassas ve en ufak sorunda mutlaka doktora gitmeniz gerekir. Geçmiş olsun.
Melek_berf Oglusannesi26 benım bebeğimde de oluyor canım 2 ay 16 günlük kızım napmam lazım bilmiyorum
Yldzzzz Oglusannesi26 bizdede olmuştu 2 aylıkken prospan vermişti doktorumuz gecmisti bitkisel bir surup
birboncukannesiiii Oglusannesi26 neyle ısınıyosunuz evde. ben klimayla ısınıyorum buhar makinesi çalıştırıyorum. Tıkanıklı hafif tırıltı bende de var ama dr burnunda dedi. Ciğerlernde vs değlmiş. serum fizyolojik damlatıp çekiyorum. evide çok sıcak tutma dedi. Terine dikkt et dedi. Maksimum 24dereceyi geçirmiyorum. Mesela şuan 23oda derecem. Azcık serin gibi.
Oglusannesi26 Cinarrr bugün randevu aldık yarın götüreceğim inşallah kötü birşey çıkmaz teşekkür ederim
[silindi] Benimkide 2 aylıkken öyleydi bronşit dedi doktor ilaç verdi kullandık cok dikkat et dedi öksürüğü artınca getir ki yoğunbakımlık olmasın dedi alerjik bronşitmiş 2 yıl boyunca cok dikkat etmen gerek dedi cok şükür şimdi iyi cok dikkat ediyorum cok terletmiyorum da soğutmuyorumda. Bide zaten ağızdan burundan soğuk alırsa kötü akciğerlerine doluyor muş bronşit oluyorlar öylede.. İnşallah seninki de iyi olur 🙏
Oglusannesi26 [silindi] Geçmiş olsun size de ya Inşallah kötü birşey yoktur çok ta dikkat ediyorum terleyince üzerini degistiriyorum falan ama nasıl oldu anlamadım 😒
Albayrakokur Benimde öyle oldu ilk akşm oldu sabaha gtrdüm iyi yapmışsın başında getirmekle dedi üstsolnum enfeksyonuymuş bekleseydim dahada ilerlerdi beklemeyin gtürün hastaneye yenidoğan çokönemli
Oglusannesi26 Albayrakokur Hastaneye çok gitmek istemiyorum aile hekimiz ile görüştüm o bir şeyler söyledi onları yaptım artarsa öyle git hastaneye demişti o yüzden bitmedim halen
Oglusannesi26 birboncukannesiiii Doğalgaz ile ısınıyoruz Bende çok dikkat ederim terine evimiz cok sıcak da değil cok soğukta değil ortası
Oglusannesi26 birboncukannesiiii sizede geçmiş olsun , inşallah bizimkisi de aşağılara inmemiştir öyle çok şiddetli.oksuruk yok
Gokceninannesiiyim Oglusannesi26 hemen doktora götürmen gerekiyor. Bronşit olmuş olabilir. Antibiyotiksiz geçmez
Oglusannesi26 Gokceninannesiiyim randevular doluydu malesef çok sık öksürmüyor arada öksürüyor şiddetli öksürük hirilti yok şükür.. siz bebeğinizin neyi vardı?
Gokceninannesiiyim Oglusannesi26 geçen sene ocak ayında yaşadık bizde. Aile ortamına katıldık gripli bir kaç kişi vardı onlardan benim çocuğuma da grip bulaştı ilk sürekli burnu aktı tam 10 gün geçmedi burun akıntısından başka birşeyi yoktu. Bende doktora götürmedim sadece onun için. Geçere diye bekledim. Çalışıyorum birde annem bakıyor tam burnunu temizleyememişiz akıntı göğsüne inmiş bronşit olmuş. İlk olarak kuru bir öksürük başladı. İki gün sonra işten eve geldim çocuk kucağımda görünüşte birşey yoktu ama nefes alışverişi başkaydı. Nefes alıyor normal verdiğinde göğsünden sırtından hırrrr diye ses geliyordu hemen gittik hastaneye tabi. Doktor odaya girdik muayene etmeden karşıdan bronşit olmuş dedi hemen hava verildi 15 gün hava aldı öyle düzeldi. Şimdiki aklım olsa 10 gün burun akıntısını beklemeden götürürdüm. Atlatır diye düşündüm cahillik işte.
Gokceninannesiiyim Oglusannesi26 çok fazla aspiratör kullanma. Eczaneden serum suyu al birde şırınga attığım video daki gibi temizle çok daha iyi temizleniyor ve bebeğim burnu zarar görmüyor.
Merph Bebeğim 4,5 aylık aynı sorunlar bendede baştan beri var ama öksürük vs yok doktora sordum normal dedi acayip burnu tıkanıyo fizyoloji kullanıp içini temizliyorum cuma randevum var bakalım sorcam yine ama burdaki doktorlar bir garip Amerikadayım ben
Oglusannesi26 Merph Geçmiş olsun size de inşallah kesin bir teşhis koyar doktorunuz bizde yarın gideceğiz inşallah kötü birşey çıkmaz