annesinin_kizi 7 aylık ek gıdada alıyor dün 7 gün olmuştu libalask lavma aldım 4 liraya eczaneden fitil yeni yıla kadar yokmuş olsa gliserin fitil alcaktim .
Çubuğu var onu sokuyorsun ilacı sikiyorsun ilacın yarısını gibi siktim o sırada oynatiyordum eline oyuncak verdim anlamadı 2 dk içinde ılınmayea başladı gittim lavobaya tuttum yaptı biraz bağırdı tabi içinde katılaşmış çocuğumun eşimde hemen küvetinj hazırladı birazda sıcak suya oturttuk ordada geri kalan kakasıni yaptı sonra 2 saat gündüz uykusu 🙈zararlı mı değil mi bilmiyorum doktor arkadaşım tavsiye etti ama doktor yorumlarında farklı ins birdaha gerek duymayız bagsuru olan biri olarak çok zor bebislerin yasadiklari🤦