KahramanAnne bebek arabasını almanızı tavsiye ederim. Uçağın merdivenlerinde teslim edip - teslim alıyorsunuz. Kucağınızda taşımak zorunda kalmamış olursunuz bebeğinizi. Rahat oluyor. Yardım konusuna gelince, coronadan sebep kimse kimseye çok yardımcı olmuyor şu sıralar ama siz yardım isteseniz kimse de geri çevirmiyor bebekli olduğunuz için.
Bebek arabasını x ray den geçerken kapatıp geçmeniz gerekiyor bu arada, bilginiz olsun. 2 kez x ray den geçildiğini düşünürsek 2 kez açıp kapatmanız gerekecek yani.