Kızlar bebeğime kahvaltı vs hazırlayınca yediriyorum bazen bogazına takılıyor herkes bi panik ben rahatım neden böyleyim aceba çok soğuk kanlıyım 🙄 korkuyorum ama ne biliyim belli edemiyorum müdahale de ediyorum öyle bakmıyorum 🙄 pütürlü vs yerken öğürme gibi hareketler yapıyor beni korkutuyorlar dikkat etmelimiyim ? 😓