Minare Hicbirsey sürmedim kuzum. Sadece yara bandı yapıstırdm.. Ve emmek istediğinde önce onunla konustum sonra “acıyor annecim artk emmiyoruz” diye yara bandını gösterdim.. Oda bakıp “Anne uff olmus” diyip öpüp kapatıyordu🤭🤱🏻💜 Cokcok üzülürdüm ama artk 2 yaşındaydı ve bisekilde kesmeliydim.. Bu yöntemi denedim ve oldu ☺️ O gün sadece 2 kere falan uyandı. Su verdim tekrar uyudu.. Ve sonraki günler deliksiz uyumaya basladı Elhamdülillah 😚🌸💜 (Bu arada ben işimi garantiye alayım diye 1 hafta yarabandı yapıstırmaya devam ettim cünkü iyilesti mi diye kontrol ediyordu🤭🌸) Kesinlikle Kararlı olmalısın,kararlı durmalısın kuzum. Ağlıyor diye asla pes etme.. Bir verip bi vermemezlik yapma..Rabbim kolaylık versin insaAllah 😚💜