Baharkokulum Genişleme, rahimde sarkma ve açılma diyerek korkutmayın normal doğumu düşleyen kadınları. Herkeste olan bir şey seğil ki komplikasyonlar sezaryen doğumda da olan bir şey. Her iki doğumun artı ve eksileri vardır. Ben normal doğum yaptım, 4 saat sürdü sadece. Ne sarkma, ne genişleme, ne komplikasyon oldu. Ama bu benim bünyem, başkasının farklı gelişmiş olabilir. Problem olmadığı sürece keyfi sezaryen de olmamalı bence.