Minikimucize lutfen etrafıniza aldırmayın. Herzamabln Çok yiyen ve kilolu olan bebek sağlıklı değildir ayrıca. 180. günün dolmasıyla ek gıdaya başlamaktir uygun olan. Ancak bazı durumlarda 5-5,5 aylıkken de baslanabiliyor. Başlangıç dediysek te öyle hapur hupur yesin doysun diye değil, ilk 6-8 ay tadım aylarıdır. Size tavsiyem bu yola girmeden Bu çocuk aç ve Acıkınca yer isimli iki kitabı okumaniz coook faydasını göreceksiniz 💕