cico-20 aynı şeyleri bende yaşadım benim bebeğimde sürekli çıkarıyordu öncelikle sakin olun ve bunun çok farklı sebepleri olabilir gözlemleyin ve çözmeye çalışın tutuş şekli olabilir(karına baskı),beslenme sonrası yatırma,reflü,gaz gibi gibi bi sürü sayılabilir ve benim tahminimce gaz problemi var emerken müthiş derecede hava yutuyorlar o dönemlerde mutlaka memeyi tutuş şeklini kontrol edin.Mama yiyiyor uyuyor diyorsunuz ya ilk anda çok normal çünkü anne sütüne göre zor emiliyor ve bebeğe ağır geliyor mayıştırıyor.Uzun vadede baktığınızda buda etkisini kaybedecektir aynı şikayetler geri gelecektir o zaman belkide aç olduğu için değilde gereksiz yere verdiğinizi farkedeceksiniz.Mama vermeyin demiyorum kesinlikle ama gerekte olmayabilir kendinize güvenin her ağlamasında aç olduğunu düşünmeyin bunlarla birlikte kilo ve çişli bez sayısını takip ederek hareket edin, yaşadığım için anlatıyorum tabiki her bebek farklı önemli olan sakin olmak inanın biraz daha zaman bebeğinizi çok daha iyi anlayacaksınız.