Balyanak- Bebeğim 12 saattir çişini yapmıyor gece bezi kupkuruydu doktoruma ulaşamadım bilgisi olan yada böyle olan varmı emiyor da bu arada oğlum 3 aylık 😪😔
Synmannesi Balyanak- uyuyormuydu canım uyurken çok nadir çiş ederler sıvı alımını artır bir daha dene bak bakalım
Selin5335 Balyanak- uyuyunca yapmaması sorun değil uyandığı gibi bakın yapcak mı kızıma da olmuştu. Hareketsiz olduğu için olabilir demişti uyanınca hemen doldurdu bezi
Aalya Balyanak- birkaç kere ben de gece 12 gibi taktığım bez sabah 5 6 gibi boştu. Arada bir oluyor demek ki surekli olmadıgı surece bencr sıkıntı olmaz. Gun icinde bakın bezli sayısı gene azsa doktoruna göturursunuz
defnemilam Balyanak- benimki 3 ayligindan beri yapmiyor simdi 7 aylik olduk . idrar tahlilleri temiz cikmisti ultrasonda normaldi ama hala kafami kurcaliyor hic uyanmasin hic yapmaz uyaninca 1 saat icinde yapiyor . tutugu icinmi nedir sabahki cisi cok sari ve kokuyor
Balyanak- Synmannesi uyuyordu kuzum hala uyuyor emdi birde sağıp verdim her zaman ki gibi düzenli besleniyor ama anlamadım 😔
Agustosbocegi Balyanak- 4 aylik benimkide geceleri uyurken bi avuc ici kadar bile yapmiyo uyaninca yarim saat icinde bez doluyo