NSZA2020 canım uyusada sen gazını çukartmaya bak sırıtına pıt pıt vur yoksa gaz sancısından hemen geri uyanıyor bebek uykusu dağılıyor sürekli ağlar bir şekilde kalkar uykudan benim bebek de memede uyuyor kıyamıyordum Şimdi uyanır omzuma koyarsam gazını çıkartırken diye sürekli huzursuz bir şekilde kalktı sonradan denedim uyanırmıki diye şükür bişi olmuyor uyanmıyorlar benim oğlum şuan 3 ay 12 günlük ve şuan bile memede uyuya kalıyor gazını çıkartıyorum öğle yerine koyuyorum öğle daha verimli uyuyorlar 🤗uyanmaz annesi sen gazını çıkart bide öğle dene bakalım