8 aylık bebeğim grip oldu doktor elektrikli soba klima boğazlarını kurutmuş dedi bebeğim ile aynı anda bende oldum çok tıkanıyo ağzı burnu temizliyorum sürekli ama tıkalı nefes almakta zorlanıyor ağzından nefes almayı bilmiyor ağlıyo dün götürdüm doktora bişeyi yok deyip gönderdi lanet olası ne yapayım doktora gitmeye de korkuyorum virüsten ateşi yok arada bir calpol veriyorum bişey bilen varsa lütfen yardımcı olsun