Selamın aleyküm hanımlar monovit D3 yani sağlık ocağının ücretsiz verdiği damlayı kullanıyorum doğduğundan beri şuan bebeğim 3ay10gunluk ve aşırı ishalle hastaneye gittik kanamalı çünkü ikinmaktan iç kısmı yirtmis ilacın yan etkilerinde ishalde yazıyor önceden gunde1 yada2yapardi yine ilacı kullanırken ama artık gunde6 yada5 yapıyor ilacı degistrmek istiyorum ama hangi doktora söylesem.saglik bakanlığımıza güvenin dedi tamam da yan etkisi arasında ishal var ilacın peki bu durumda siz hangi d vitaminlerini kullanıyorsunuz bebeklerinize ve kaç damla şeklinde veya fiş şeklinde kullanıyorsunuz öneriniz ne olur bana ?