Linaduygu06 https://hizliresim.com/gCvo2d resimde de gördüğünüz gbi bebeğimin cildinde bugün bunları gördüm yap kullanıyorum ama buna rağmen oluştu ve hafif kızarıklık var bu durumu yaşayan var mı 1 aydan sonra dökülme olmaz diyorlar Allah için biri bişey desin ☹️
Emineyilmazz Linaduygu06 benim bebeğimde de oldu o aylarda bebek yapı sürün duştan sonra tamamen dökülsün