Karbonatla siliyorsanız süttende oluyor olabilir bence. Şuan biz 1.5 aylığız başlarda ingiliz karbonatını ( daha sağlıklı olduğunu söylediler araştırabilirsiniz daha fazla bilgi için ) suyla karıştırıp yanıma koymuştum. Her emzirmeden önce parmağımla göğsüme sürüp öyle emziriyordum. Beyazlık oluyordu biraz ama süttendir diye pek önemsemedim. Şu aralar baya geçti kalmadı. Pamukçuk daha yoğun bembeyaz oluyor diye biliyorum