Ballkiz Berrinyr gündüz uyusa bi parça bende uyurdum gündüz uyutuyorum kurulu saat gibi yarım saat sonra uyanıyo anca tepesinde bekliycem o uyanınca pış pış sallıycam geri yatıcak uykusunu alsın diye başka türlü olmuyo 🥺
M-A-R-M bir ara bizimkiler çok huysuz huzursuz du kan ilacı vermiştik o yüzden olmuştu kestik düzeldi.birde maflor zinco falan veriyor uz onlar ıyi geliyor
Ballkiz AselEzgi kundak yaptırmıyo dönemeyince de ağlıyo karar verdim doktora götürücem olmuyo böyle tahlil vs yapılsın belki bişey vardır böyle devam edemiyorum sabrım kalmadı 😔
Seralp1 Tavsanannesi sanki tek başına yaptık bebeklerimizi ama bizimde pilimiz bitiyor bazen hiç anlamıyorlar bide gelmiş bna 2.mi olsa diyo hoşt köpek ilkini büyüttün baktın bide 2.mi istiyosun dedim