Hatic_ayaz01 Kızlar nereleri yazacaksnz esi jandarma uzman olan varmi sirnaktan batıya gidecez ama nereyi yazsak bilemiyoz
Rahi Hatic_ayaz01 ayy bizde hakkari çukurcadan gidicez batıya hiç bilmiyorum ya nereleri yazıcaz çok zor bir karar gibi geliyor 😁
Rahi Nescafe kelkit nasıl bir yer bilmiyorum ama doğudan sonra gümüşhane gibi bir şehrii yazmak istemem açıkçası😕 o kadar çok sıkıntı çektik ki nefes alıcak rahat bir şehir istiyorum ben artık 😬
Nescafe Rahi şuan istanbul batı dan batıya tayin cıktı 🤣 ama yemin edebilirim keşke gümüşhanede olsaydık haftasonları evdeydi sabah gidip akşam evine giderdi ve 15 günde bir nöbet tutardı😁🥶
Rahi Nescafe ne güzelmiş ama bu olay komutanlarada bağlı diye biliyorum ben yani en azından bizde öyle 🙁
Nescafe Rahi evet komutanlarla arası genelde iyi arkadaş gibiler hep özel grup açıyorlar gırgır komedi adı altında karakol komutanları da dahil oluyor 😁 size tavsiyem istanbul hiç yazmayın da nereyi yazarsanız yazın 👍🏻
Rahi Nescafe ayy istanbul şehir olarakda yaşamak çok zor yaa Rabbim cidden herkesin gönlüne göre versinn
Nescafe ilknur06 eşimle sevgiliydik o zamanlar ben istanbul dışına çıkmadım henüz bakalım artık bi kaç sene sonra neresi gelir bilmem 😁🤭
Hatic_ayaz01 ilknur06 sıkıntılı yer değil terör olsun halk yönündende insanlar hoş karşılıyor sadece gezmek sıkıntı oluyor oda temkinli olmak için yoksa kötü yer değil
Mrliss Doğudakiler tayin görmüş sanırım biz batıdayız adıyamanda daha tayin göreceğimiz belli değil ama doğudakiler tayin görüyosa batıda görür herhalde ?