Dahlia Mihrimahimmmm evet çok istiyorum eğer gidiş yolunda sıkıntı yaşamazsak dönüş yolunda geze geze dönmeyi düşünüyoruz ☺️
Ata0707 Dahlia ben de istiyorum ama bebek yemeği,banyosu nasıl olur diye tedirginim açıkçası..çünkü evde belirli bir yemek düzeni oluyor,tatilde nasıl olur acaba?
Dahlia Ata0707 ben küçük tüp almayı düşünüyorum onun üzerinde oğlumun yemeklerini yapabilirim. Zaten emziriyorum da. Amacım doğayla iç içe biraz zaman geçirmek ☺️
ZeynepAdam Biz kamp degil ama otel tatili dusunduk aslinda durumda uygun lursa kiza pasaport cikaetmak icin yunanistas thassos tatili bile olabilir :) tabi kizim o kadar durur mu bilmiyorum agustosta 1 yasinda olacak
Yakamoz Nevin ah aynı benim kızım. 7 aylik olmak uzere ve asla hayatindan memnun degil. Hicbir yere gitmeyi sevmiyor. Puset, bebek arabas, otomobil hepsinde çığlık çığlığa
Yakamoz Dahlia aman Masallah. Bizde eger evde ekmek yoksa ve almayi unutmussak esim isten gelene kadar ekmek almaya gitme lüksümüz bile yok. Firin da uzak biraz eve. Kac defa yasadim bu durumu. Bir kere alip goturmeye kalktim arabada katıldı 😢
Dahlia Yakamoz Allah yardımcınız olsun zor valla öyle bir bebekle gezmeye gitmek 😔 Biz de yarın gezmeye gideceğiz bakalım oğlumun tepkileri ne olacak
Mom107 Dahlia Eşinizin ilgilenmesi gerçekten güzel benim eşimde çok ilgilidir ama sanırım bebekle alakalı bir durum günleri günlerini tutmuyor ben sadece tecrübemi paylaştım ama bu yaz daha büyümüş olan oğlumla bizde çıkacağız ama yanımda tedbir amaçlı annemleride alacağım
Fulyaeymen Nesli siz bi post açmıssınız ck devrri ile ilğili o posta yazdım ama görmediniz sanırım sonucunuz ne çıktı lütfen bana cvp yazarsanz sevinirim
Arven10 Dahlia 4 Aydan küçükken çok rahat ama büyüdükçe biraz daha özgür olmak istiyorlar uyku süresi azalıyor daha yoğun bir tatil oluyor anlayacağınız ama güzel anılar tabi yine bizde bitiyor herşey hem konfor hem bebek beraber olmuyor biraz keyiften feragat etmek gerekiyor 🤗 bence güzel fikir şimdiden iyi tatiller