Nevin Neden sevmiyor dışarı çıkmayı acaba. Bilmiyorum yani biz şuan Van'ın ilçesindeyiz eşimin görevinden dolayı. Doktora giderken 1,5 saat yolda gayet huzurlu uyuyarak gidiyor. 19 günlükken avmye gittik, kucakta durmak istediği için ağladı babasına yemek yedirmedi🙈 Ama o zaman çok minikti çevresini incelemiyordu. Şimdi değişik bir yere girince merakla inceliyor oyalanıyor. Bakalım bu Cumartesi gezmeye gideceğiz. Tepkileri nasıl olacak merak ediyorum ben de