Alaz13 anneler bunun be olduğunu biliyor musunuz bacaklarında vücudunda da var sabah doktora gidicem ama bilen varsa yazsın lütfen
Arifeeee Alaz13 sadece kolunda mi?. Vücut ısısı normal mi? Çok emin değilim ama benim oglumun atesliyken böyle olmuştu cildi. Hatta ateşi düşünce normale dönmüştü. Fazla sıcak ya da fazla soğuk olduğunda oluyor galiba. Ama dediğim gibi çok bir bilgim yok.
Alaz13 AselEzgi yok banyo yaptırmadım üstünü değiştirdim kustuğu için o sıra fark ettim ve bugün çok huysuz gazı falan da yok
DAK Alaz13 Muhtemelen üşümüştür o sıra. Ateşi olunca hasta olunca veya üşüyünce böyle oluyor benim oğlumun vücudu sonra geçiyor kendiliğinden. Hala var mı yoksa geçmiş mi ?
turansmom Alaz13 üşümüş canım, yeni doğduğunda bizimde öyle oluyordu. Üzerini güzelce giydir ısınınca cekiyor
Cizem Yenidogan bebeklerde oluyor bu. Bizde de okurdu üşüdüğü zaman oluyor genelde. Buyudukce git gide olmuyor azaliyor.
Sabah_aksam_bebe Alaz13 canım benm kızımda bi gün öyle oldu meğersem çok ıkınmaktanmış o kadr Zorlamışki kendini öyle olmuştu. Eşim çok şaşırmıştı hatta. Bütün damarları ortaya çıkmıştı. Sonra düzeldi daha da olmadı ama belki bu öyle değildir emin olamadım da 🤷🏻♀️
gulcezerenarslan Alaz13 Benim oğlumda aynı böyleydi doktora götürdüm önemli bişey olmadıgını cildinin sağuğa ve sıcağa çok hassas oldugunu söylemişti büyüdükce düzelir dedi ve cidden öylede oldu endişelenicek bişi yok kafana takma😉