Selam hanimlar dun 2 aylik oglumun gaz sancilari icin acile gittik normal cikarabiliyor ama cok gazi oldugu icin bi turlu bas edemedik surekli agladi..
Acilde doktor rahatlasin diye poposuna sonda takti ve gazini kakasini cikartti ve banada evde zorda kalirsan sende yapabilirsin zararli bisey degil dedi bugun eczanede kucuk sondalar aldim.. Cok fena olursa evde bulunsun diye. Oyle zirt pirt yapmam yani
Basina gelen deneyen oldumu?