RumeysaMom bize doktorumuz ilk ay kontrolünde emiyor mu emmek için seni istiyorum diye sormuştu. Bende evt dedim. Hemde fazlasıyla, sizin söylediğiniz gibiydi. Bunun iki sebebi var biri bebeklerin doyma hissiyatı henüz yok diğeri de doymaması demişti. Bizim tartıda kilomu güzel çıkmıştı. Birde gaz durumunda bebek sürekli emmek istermiş. Emerek rahatlıyor muş.