momsss Oznur_ Ben ondan 2 tane doğurmuşum bi 1 buçuk yaşında kızım bide 1 ay 5 günlük oğlum var ikiside ayakta😂😂
Emirece Oznur_ al benden de o kadar 1 den beri uyutuyorum beşiğine koyuyorum 10 dk sonra ağlıyo uyanıyor 4 oldu yıldım 😭😭😭😭
Birmerveanneee Ama nasıl uyumuyo Ne de güzel uyumuyo Ama nasılda güzel dayanıyo ben bayılcam o dipçikkk gibi evellallah🙏🏻
Adalina20 Vailahi yıldım 7 ay oldu. Kendi uyuyo beni uyutmuyo. Hep mız mız. Hele bu gece daha başımı yastığa 10 dk koyamadım. Sinir krizi geçiricem artık. Sürekli bi bağırmaca bıraktım kndi haline karşılıklı oturduk iç çeke çeke ağlıyoruz… 11 aylık bu arada
Mucizemveben90 Adalina20 benımkıde dogdugundan beri mızmız kolikti alerjiydi hep biseylere yordum şimdi de diş diyorum 🤦🏼♀️
Adalina20 Mucizemveben90 şükürler olsun uyku eğitimi verdim çok güzel gidiyo hem sallanmayı unuttu. Hmde gece sadece 1 defa uyanıyo mama içmek için oda. Artık bnde nefes alabiliyorum 💕