Bebegimm42 Kızlar kizim 1 buçuk aylık şimdi kaka yapmış altını aldım yesi ve mukusku idi biraz bugun rezene çok içtim ondan olabilir mu nolur yardım edin enfeksiyon filan yazıyı nette
Lisa3349 Bebegimm42 Bizdede vardı cnm 1 aylıgız ama çok az ve kanlıydı nokta şeklinde doktur bagırsaklardan olabilir norml dedi takip et fazlalaşırsa gel dedi ..Korkma çok fazla degilse takip et cnm sende .
Mommyy70 Bebegimm42 kakanın rengi çok önemli değilmiş aslında ama mukuslu olması sindiremediği bir şeyler olduğuna işaret takip edin
Bebegimm42 Efemm Ay cnm çok sağol ya rezene çok içtim ods yeşil ondsn da olabilir mi birde mukuslu olunca çok korktum
nickimikili Bebegimm42 takip edin günde kaç kaka yapıyor normalde atıyorum 3se 7-8e kdar artmadıkça mukus veya yeşil kaka önemli değil sizin yediğinizdendir ıspanak roka marul bunlarda yeşil yapar çocuğın kakasını yada ben inanmıyorum ama teyzegiller üşüyünce bebek yeşil kaka yapar der 😅 korkmayın daha yeni anne olduğunuz için böyle bende böyleydim kakasını kurcalardım çocuğun üç beş ay sonra ohooo uranyumlu kaka yapsa şaşırmıyor insan
Bebegimm42 nickimikili Ay sağolun ya Allah razı olsun bugün en fazla 3 yada 4 yaptı kaka . 7 ,8 olmadi
muhendisanne1 nickimikili üşüyünce gazlanıyor ya bebişler, gazlı olduğu vakit yeşil renkte oluyor benim bebeğimin 😅 yani eskiler haklı 🥰
nickimikili Bebegimm42 yani sancılı ağrısı var gibi karnı ağrıyormuş gibi dizlerini karnına çekmiyorsa ateşi yoksa genel durumunda bir sıkıntı yoksa yeşil kaka normaldir ön sütü çok alan bebeklerdede çok görülür mesela
Boncukoglumm Benim bebeğimizde kakası bi ara yeşildi doktor tatlı şekeri Kes demişti ama tatlı falan yemediğim halde gene yeşil oluyordu kakası sonra kendim takip ettiğimde farkettim ıspanak falan yeşil sebze yediğim zaman kakası yeşil oluyor
Bebegimm42 Boncukoglumm bende rezene çok içtim bugün oda demleyince yeşil oluyor ya hadi o yesil tamam ama mukus olunca korktum internette enfeksiyon filan yazıyo
11866380 Üşütmemeye dikkat edin.ama bence önsüt ile alakalı.ne zaman ön sütü verip yağlı sütü az versem kakası yeşile dönüyor.bundan dolayı en az 20 dk emziriyorum
Bebegimm42 11866380 olabilir çünkü bugün uyudu baya sonra o uyurken sutum çoğaldı demekki onsut çok emmiz
Bebegimm42 muhendisanne1 Ay inşallah öyle geçici bir şeydir daha çok küçük ilaç için … Bide hafif mukuslu olunca korktum