elmaliturtam bu aslında bakanlığın uyguladığı sağlıksız politikaların bir ürünü🤷🏼♀️ Her sağlık ocağında, doğum bölümlerinde bebeğinizi emzirin emzirin emzirin, emen bebek şöyle, emen bebek böyle diye pohpohlanıyor evet anne sütü çok kıymetli evet emzirmeye teşvik amaçlı ama yöntem yanlış bence 🤷🏼♀️. Böyle olunca emzirmeyen/emziremeyen her anneye soru sormayı hak görüyorlar. Fikirlerinin bi önemi varmış gibi konuşuyorlar. Bence isteyip istemediğine bakılmaksızın her anne adayına muhakak bir seminer programı düzenlenmeli ve gerekli bilgiler burada aktarılmalı mesela mamanın da öcü olmadığı öğretilebilir👌🏼