Kızlar 6 ay önce normal doğum yaptım. Dikiş acısı, lohusalık derken korse kullanmadım ve şu an göbeğim sarkık. Doğumdan sonra hiç kilom kalmamıştı ama emzirdiğim için baya yedim ve çok kilo aldım. Emziren anneler saat kaçta yemeyi bıraktınız ve göbek gidiyo mu. Egzersiz ve diyetle gider mi göbek?