Kızlar 3 gün önce yine yazmıştım kızımın ateşi var die o birgün sürdü anladık ki azı dişleri geliyor ve zorluyor ciddi anlamda. O kdr huysuz ki anlatamam iki gecedir de her yarım saatte bir gözleri kapalı ağlayarak uyanıp sonra bidaha uyuyor buda mı diş belirtisi acaba yaşayan var mı aranızda gece uykularımız inanılmaz kötü durumda şuan