Kızlar iyi geceler.Kizim 4 ay 22 günlük.Atak ayındayız zaten 4′den aşağı uyumuyor ama.2 3 gündür de emerken birden kasılıyor mızıldaniyor.Gazdandir diyip çıkarıyorum gazını diğer memeye geçiyoruz yine aynı.Bir sağa bir sola deliricem.Tabi kendi içimde kızıma yansitmiyorum.Nedeni nedir acaba? Şuan hala mızıldanıyor 😩