Kahvegerek Gecesmom bizim ki sadece mama yiyor kızarıklık sürekli var ama bazen dediğiniz gibi azalıyor size hangi kremi verdiler? Bizimkinde huysuzluk tarzı şeyler hiç yaşamıyoruz herşey çok normal
Durumommy Benim kızımda da oldu bir gece sabaha karşı başladı bir anda bütün yüzü kabardı çok korktum doktor mustela kullan dedi o biraz yatıştırdı ama geçmedi sonra hipokort krem kullandım kortizonlu 5 gün o baya geçirdi cildiye doktoru tuzlu su önerdi kaynatılmış soğutulmuş suya tuz atıyorum pamukla yüzünü siliyorum sonra mustela sürüyorum suan daha iyi yüzü ama bazen yine kabarıyor kıyafetlerini 2 kere duruluyorum ütülülemeden giydirmiyorum her banyoda şampuan kullanmıyorum ve kesinlikle dalin kullanmıyorum oda çok kabartıyor mustela ile yıkıyorum ve ara sıra da yüzüne Arko krem sürüyorum çünkü kuru kalması iyi olmuyor ve çocuğunuzu öptürmeyin çok sıcağa da sokmayın kayınvalidemin Evi sobalı ilk gittiğimizde yine çok kabardı uzun oldu ama aklıma ne geldiyse yazdım geçmiş olsun