Busranisa o aylarda dönmeyi keşfetme başladığı için yapıyorlar bu hareketi genelde bebekler yan yatmak iyidir aksine. İçiniz rahatlasın diye döndüğü yöne bir şey koyun delikli bir yastık gibi hatta bebek mağazalarında var hazır aparatımsı yastıklar sırt üstü dönebilsin ama yüz üstü dönemesin diye bu sayede sizde rahat uyursunuz benim oğlumda öyleydi hep tetikteydim gece çıt sesine kalkıyordum