Bambamorhan 1 yaş asısı oldunuz mu biz sadece iki ası olabildik du çiçeği asısı piyasa da yok dendi yaptıran varmı ve bebeğiniz kac kilo kac boyunda
dbm Bambamorhan bizde olduk ama su cicegini olamadik. sadece bizim saglik ocaginda sikinti var saniyordum meger herkesin oyleymis
Esdoel Bambamorhan kızamık aşısı oldunuz mu canım bazı yerler 9 ayda bazı yerler 1 yaşında yapılıyor kızımın zamanında 1 yaşında yaptılar 3 yaşında şuan eğer şimdi yaptılarsa yürütme diyecektim bacağı şişer ağrı yapsr ama aradan kaç saat geçmiş geçmiş 🌺
Ecrinderin Bizde aynı sekilde ne kadar sacma bir ülkede su cicegi asısı neden olmazki hemsire 2 aydır gelmiyor diyor ne yapacağız dedim sikayet edin Sağlık Bakanlığını dedi devleti devletemi sikayet edicez
Ecrinderin Benimki zayıf hiç kilo olmuyor 8600 Filan boyuda 70 küsürlü birseydi sağlık ocagı hiç ilgilenmiyor ki tam Bilgi veriyor resmen kış kışkıyor
Ysm2019 Bambamorhan su ciceği yoktu yapılmadı 1 aydır bekliyoruz boyu 75 ti kilosu 11 ama ne kadar doğru ölçtü tartışılır özel doktorumuza gidince her zaman sağlık ocağındaki sayılardan fazla oluyor