Dogabebekkk islak mendili hala kullanmıyorum, 8 bucuk aylık, pamuk ve su.bi ara disari cikarken alayım dedim sleepy sensitive, kızarttı tek seferde silip bezini kapatıp açtıktan sonra. Ki her defasında islak mendil kullanmasamda kızarıklik geçmiyor diye sudo sürüyordum bende. Ama onemli değilmiş o da pek. Bepanthol pişik kremi iyi geldi bize, en başta hiç bir kalıntı tortu olmaması bebeği tahriş edecek kadar silmemi gerektirmemesi çok hoşuma gitti, bana da sudoyu çok övmüşlerdi 1 kutusu bile bitmeden atıldı, çok fazla değişik marka kullanirsan neyin iyi neyin kotu geldigini anlayamayabilirsin. Bezi değiştirdiğinde de iltihap veya tahriş oluşabilir. Degistirirsen once islak mendili birakip komple pamuğa, ondan sonrada sudoyu birakip doğal içerikli pişik kremlerine geçmeni öneririm. Bebek bezinde 3.asama değişim olsun. Ben prima premium care kullanıyorum, prima aktif bebek bezi aldim kendi premium care 2 numaralı bedenini bulamayinca o zaman iltihap olmuştu idrar yollarında. Yani primanin bile kendi bezleri arasinda değişim yapinca bebegim hem tahriş hem de iltihap oluşmuştu hemde bez değişiminin 2.gununde. Bence bez degisiminden once kimyasal iceren farkli marka islak mendillerini ve sudo kremi birakmayi denersen daha iyi bir adım olur.