Lina_123 alakası yok 4ay 7 günlük olduk benim kızım 3 buçuk ayla 4 ay arasında 1 veya 1 buçuk hafta o gerginliği yaşadı şuan da güzel güzel uyuyor tabi sallayarak uyutuyorum uyku eğitimine de geçmedim siz şuan çok uykusuzsunuz anlıyorum geçecek önemli olan bebeğinize yorgun halsiz bezmiş olduğunuzu duygusal yönden geciememenizdir eğer ki siz mutlu rahat bir şekilde emzirirseniz yavaş yavaş uyuduğunu göreceksiniz gün içinde sabah 7 de uyuyakaldı ysa bile uyandırın emzirin gazını çıkartın altını alın 2.5 saat oyalanin oyunlar oynayın sonra tekrar emzirin gazını çıkartın altına yaptıysa alın sallama yöntemini kullanıyorsanız sallayın uyur utku saatlerini not alın ve hergün ona göre uyutup uyandirin