Synmannesi bebeğim oldu mu bilmiyorum ama ben 1 ay önce pozitiftim ve öğrenene kadar da öğrendikten sonra da bebeğimle hep temas halindeydim mecburen bu süreçte kızım 2 gün çok aşırı kustu ve ishaldi sonra geçti. Doktorda bebekler kolay atlatıyolsr ateş kusma ve ishal yapabiliyo ama genelde hafif geçiriyolar demişti. Bol bol emzirdim ben bu süreçte sizde öyle yapın anne sütü bebeği korur demişti doktor