Mom078 Nurhan88 Muhasebenizle görüşün onlarda yardımcı oluyor ben muhasebeme sadece doğum evrağımı ilettim herşeyi onlar halletti başvuru vs
turansmom Nurhan88 aile ve sosyal politikalar bakanlığına evragınla beraber gidip sen yada esin basvuru yapıyor senin adına pttye yatıyor 202 lirada süt parası yatiyor aynü zamanda onu yinede hatırlatın başvuru yaptığinızda.
Mira35 Ben doğum yaptım 1 ay oldu olmadı emzireme parası 720 TL falan yattı sonra 202 TL süt parası yattı doğum rapor sürem bitti muhasebeyi aradım SGK bilgi verdi iletti 1 hafta sonra doğum rapor parası yattı
AyselSedarEslem Mira35 hem annelik parası yani 8000 civarı hem diğer doğum parası mı alsınız sosyal hizmetlerden canım
Mira35 AyselSedarEslem ptt aldım doğum rapor parası 32 ci haftada rapor alıyoruz. Ya çalışamaz diye o para bize 5000 yattı ben biraz raporu geç aldım çünkü