Aybuke35 Kızlar bebeğim 22 günlük dün 2 saat ağlama krizine girdi susmadı korkudan hastaneye gittik röntgen çektiler ve bağırsaklarının dolu olduğunu gördüler😞 Poposuna ince boru sokup bağırsakları boşalttılar ama hala gaz sancısı çekiyor kaka yapamıyor bir öneriniz var mı ?
Semalp Aybuke35 ayaklarını ve karnını sıcak tut biogai damla alıp kullanabılırsın hem gaz sancısına iyi gelir hemde sindirimi düzenler masajda yapabılırsın. kakası icinde kulak çöpünü zeytinyağına batırıp poposunun girisine hafifce uyarı verebılırsin.
Aybuke35 Semalp Vesileee Ekintuba Hepinize teşekkür ederim 😊 masaj yaptım damlaya gerek kalmadan kakasini yapmış 🤩
Vesileee Semalp katılıyorum yediklerine çok dikkat et internette gaz çıkarmak için videolara bak ne kadar sıcak tutarsan o kadar az sancısı ve gazı olur
Semalp Vesileee instagramdan ulasabılırsın aklına takılan birşeyde sormak için bebek hemşireliği yaptım 4yıl bıldıgım birşeyse cevaplarım tabi sema kumtepe