Cesurbebek bizde üç gün sürdü iyileşti banyo yaptırdım akşamına tekrar ateşlendi iki gün daha çektik toplam beşgün ama üç günde geçmişti ben banyo yaptırdığım için tekrar üşüdü mü yoksa zaten iyileşmemişti tekrar mı etti anlamadım sisin eğer çok acil değilse banyo yaptırmayın yada içeriyi iyi ısıtıp yapın o zaman vicdan azabı çekmiştim keşke yıkamasaydım diye iyice iyileştiğinden emin olun öyle yaptırırsınız dediğim gibi üç gün sürdü ama iki gün sonra banyo yaptım iki gece daha ateşlendi toplam beşgün hepsi de bi hafta falan sürdü çok üzülüyordum 😰 inşallah sizinki daha az sürer ilacını verin toparlasın bizimki kusuyordu yine de içirdik toparladı