Altinergizem uykuya dalınca emziği çekip göğsümü veriyorum güzel emiyor. Bir de tam uyanırken denedim bir kaç kere ama biraz emip uyanıp bırakıyor genellikle. 3. Ve 4. Aylarda beslenme reddi pek bi moda bu bebeklerde. Biz de 2,5 aylıkken başladı, şuan 3 ay 27 günlüğüz. Yavaş yavaş normale dönüyoruz çok şükür.