2010 doğumlu kızımda devlet sağlık ocağında vuruyordu ücretsiz sonra 3 ay olmak kaydıyla ücretli yapmışlar vurulmamış aşıyı tabi su çiçeği aşısı var biliyordum megersem Haziran Temmuz Ağustos sanırım doğumluları vurulmamış aşı kızım 2. Sınıfta su sineği çıkardı her yeri kop kırmızı çok şükür hastanelik olmadık ama benimle doğum yapan arkadaşımın kızı iki gün ateşden serum takıldı şimdi oğlum var 5 aylık inşallah ozamana kadar aşı gelir yoksa gereçten aşı olmadan bu su çiçeği kötü geçiyor kaşıntısı ayrı dert bide