Aselinannesii6 Kızım 9 aylık yaklşık bi haftadır bağımsız yürüyor ama prmak ucuna basıyor bunu düzeltmek için napmam lazım acaba ilk adım ayakkabısı bu işi çözer mi ve sşz hngi marka önerirsiniz?
HatFer135 Aselinannesii6 canım henüz çok yeni zamnla kendi kendine düzgün yürüyorlar zaten şuan onu keşfettiği için öyle yapıyor emin ol ama yürümesi için ayakkabı giydirmemelisin şuan evde
Miracimmm Aselinannesii6 meraba canım ayak ucunda yurutmemeye çalış benim eltimın oğlu ayak ucuna basiyormus şimdi 10 yaşında hala ayak ucunda yürüyor
Burakmina Aselinannesii6 benimde öyleydi sanki arka topuğunda diken var da basamıyo gibi duruyordu zamanla basıyo merak etme
HatFer135 Aselinannesii6 benimde çevremde öyle yürüyen yakınlarının çocukları var kısa sürüyor zten çünkü bebekler çok akıllı hemen kavrıyor emin ol düzelir çok tatlı oluyolar öyle yürüyünce hele t bı balerin gibi henüz 9 aylık annesi biraz zamn ver maşallah 😇 şimdi yürümesi bile çok güzel çünkü henüz çok minik
Leyla123 Ayda bütün bebekler parmak uçlarıyla yürür canım önemli olan bunu alışkanlık haline getirmemesi arada ellerinden tutarak yürümesine yardımcı ol sakın canını sıkma daha 9 aylık zaman ver annesi ❤️