Merhaba arkadaşlar bebeğim persentil tablolarında altlrda çıkıyor boy uzama için birşey kullanan veya doktor önerisi olarak bildiğiniz birşey varmı lütfen bana yardımcı olun aşırı üzüyor bu beni neden gerilik çıkıyor 😣😣😣 1 yas 4 aylık boyu 73 cm kilosu 10.300